بیخیال

هر چی دلت میخواد ................

بیخیال

هر چی دلت میخواد ................

کلاس درس خدا ...

تو کلاس درس خدا اونیکه ناشکری میکنه رد میشه

اونیکه ناله میکنه تجدید میشه

اونیکه صبر میکنه قبول میشه

اونیکه شکر میکنه شاگرد ممتاز میشه

من دعا میکنم همیشه شاگرد ممتاز خدا باشیم

تو هم دعا کن تا باهم تو یه کلاس باشیم

نظرات 5 + ارسال نظر
سهیل 1392,07,13 ساعت 00:36 http://Titbit.BlogSky.Com

♦ ماه بالای سر تنهایی است ♦

ماه بالای سر آبادی است ،
اهل آبادی در خواب.
روی این مهتابی ، خشت غربت را می بویم.
باغ همسایه چراغش روشن،
من چراغم خاموش ،
ماه تابیده به بشقاب خیار ، به لب کوزه آب.

غوک ها می خوانند.
مرغ حق هم گاهی.

کوه نزدیک من است : پشت افراها ، سنجدها.
و بیابان پیداست.
سنگ ها پیدا نیست، گلچه ها پیدا نیست.
سایه هایی از دور ، مثل تنهایی آب ، مثل آواز خدا پیداست.

نیمه شب با ید باشد.
دب آکبر آن است : دو وجب بالاتر از بام.
آسمان آبی نیست ، روز آبی بود.

یاد من باشد فردا ، بروم باغ حسن گوجه و قیسی بخرم.
یاد من باشد فردا لب سلخ ، طرحی از بزها بردارم،
طرحی از جاروها ، سایه هاشان در آب.
یاد من باشد ، هر چه پروانه که می افتد در آب ، زود از آب در آرم.

یاد من باشد کاری نکنم ، که به قانون زمین بر بخورد .
یاد من باشد فردا لب جوی ، حوله ام را هم با چوبه بشویم.
یاد من باشد تنها هستم.

ماه بالای سر تنهایی است.

سلم گلم
آمین
مرسی از متن قشنگت
به روزم

سلام پگاه جان
دوست دارم هر بار که اینجا میام با یه پست جدید روبرو بشم و برات کامنت بذارم اما مثل اینکه وقت نمی کنی زیاد سر بزنی. امیدوارم شادیها سرت رو شلوغ کرده باشن. در هر صورت خوشالم که میام پیشت.
به روزم و دلتنگ[:S004:][:S004:]

سلام [:S027:]


امیدوارم خیلی حالت خووووووب بااااششششه [:S004:]


[:S003:][:S003:][:S003:]

حرفهای جوانی 1392,11,23 ساعت 08:55

سلام دوست قدیمی به ماهم سربزنیها

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد