بیخیال

هر چی دلت میخواد ................

بیخیال

هر چی دلت میخواد ................

دیشب یه مطلبی در برنامه بفرمایید شام(من و تو)خوندم به نظرم جالب بود مینویسمش تا همیشه یادم باشه: 

قلبمو هدیه میدم به تو مواظبش باش  

نه بخاطر اینکه قلب منه 

بخاطر اینکه تو توشی

نظرات 9 + ارسال نظر

سلام خانمی
مرسی از نوشته قشنگت
همیشه شاد
روزات یاسمنی

سلام عزیزم
به روزم
در پناه حق

سلام عزیزم
کجایییییی خانم؟
بیا دیگه
من آپ کردم و منتظر کامنتای قشنگت هستم
امیدوارم روزهای خوبی در پیش رو داشته باشی
در پناه خدا
روزات یاسمنی

سلام عزیز
من آپ کردم. یه متن نوشتم درباره مادر.
زود بیا. امیدوارم خوشت بیاد.
بای بای

سلام
منتظرم هااااااااااااااا
روزات یاسمنی

ماه مبارک آمد، ای دوستان بشارت
کز سوی دوست ما را هر دم رسد اشارت
آمد نوید رحمت، ای دل ز خواب برخیز
باشد که باقی عمر، جبران شود خسارت

یکی از فرق های انسان با خدا این است که انسان تمام خوبیها را با یک بدی فراموش میکند
ولی خدا تمام بدیها را با یک خوبی فراموش میکند . . .

تمنا 1392,05,04 ساعت 16:39 http://mtab.blogfa.com/

مرسیی از حضورت

علی 1392,05,12 ساعت 16:05 http://shalvarjin.niloblog.com

درخواست تبادل لینک.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد