بیخیال

هر چی دلت میخواد ................

بیخیال

هر چی دلت میخواد ................

در زندگی سه چیز فریبم داد:دروغ ,اشنایی,جدایی

عاشقی سه مرحله داره؛ اول دیدن، دوم حرف زدن، سوم سوختن وساختن

سه چیز زاده عشق نیست :جدایی ، سفر، فراموشی. ولی آن زمان که تو منو تنها گذاشتی رفتی و فراموشم کردی من لحظه لحظه عاشقت شدم

 

نظرات 9 + ارسال نظر

سلام
وبلاگ کامپیوتر در نظر دارد به منظور بالا بردن آمار بازدید وبلاگتان از شما دوست عزیز در خواست کند که لینک این وبلاگ رو در لینکستان سایتتان با نام (راز ورمز کامپیوتر( قرار داده و به ما اطلاع دهید تا ما هم به این حرکت شما جواب قاطعانه که همان گذاشتن لینکتان در وبلاگی با آمار بازدید ۳۰۰تا ۴۰۰ بازدید کننده در روز است را می دهیم
با تشکر
مدیریت وبلاگ کامپیوتر

سلام... اون روز نفهمیدم چرا جواب ندادی... یادت باشه که دل هیچ آدمی رو توی زندگی نشکونی حتی اگه هزار بار دلتو شکسته باشن... از ته دلم می گم... خوشبخت باشی...

ebi 1385,11,06 ساعت 19:03 http://montazerbash.blogfa.com

salam namordimo didemeton pegah khanom matalabt age rast na bashe dorgheha ok by

سلام...عکسم رو گذاشتم توی وبلاگم...دوست داشتی بیا ببین...

سلام... ببین مطلب آخر من شهر هرت... منتظرت هستم...

صبا 1385,11,13 ساعت 18:17

سلام
خاب باریچلا

رامین 1385,11,28 ساعت 12:09 http://nasleatash.blogfa.com

من در روز عشاق ایرانی آپم

سلام موفق باشی یا علی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد